Én fogyok le. Te jössz is?

Hím vagyok, 47 éves és kövér. Testtömeg-indexem 31,22. Ez ebben a korban a "túlsúlyos" és az "erősen túlsúlyos" határán van, kicsit a túloldalon. Még látom minden testrészemet zuhanyozás közben, a vérnyomásommal és más nyomásommal sincs baj, és egyedül is be tudom kötni a cipőfűzümet. De meddig? Ma reggel elkezdtem fogyókúrázni. Velem tartasz?

Friss topikok

  • Trójai: mi van már, mi van már, hát hova lettél? Nincs új bejegyzés? Ejnye (2010.01.29. 15:20) A fogyás luxusa
  • Harpi: @hát_én_még_mindig: Ez a beszéd! Ezt a blogot eredetileg is így találtam ki - ne csak én osszam az... (2010.01.16. 09:45) Gyarapodunk, de nem úgy. Ez jó!
  • maarten: ok, ezt a zoldseg-gyumolcsos balhet kiprobalom. Ez mondjuk akkor is jo, ha az ember nem fogyozik. ... (2010.01.14. 12:10) Hogyanmiképpen? - Gyünnek a receptek, hurrá!
  • Lustadick_: Na most önellentmondásba kerültem. :-) Szóval jól jöhet a súlynapló, már csak miheztartás végett i... (2010.01.13. 22:04) Méredszkedjen, aki akar...
  • Lustadick_: @Trójai: Aha, köszi! Ez megnyugtató. Én sem 1 hónap alatt szeretnék leadni 25 kilót. De mondjuk fé... (2010.01.12. 15:47) És lőn a hatodik nap

Linkblog

És lőn a hatodik nap

2010.01.10. 18:17 Harpi

És lett reggel és lett este a hatodik napon.

De innentől nem számolom a napokat, marhaság.

Ma éppen utolértem magam, és ez nem csekélység. Ebben az egész hülyeségben, amit elkezdtem, legjobban azt élvezem, hogy felgyorsultam. Jól alszom és jól ébredek, sokkal több az energiám, mint akár csak néhány héttel ezelőtt. Hogy ez mennyiben pszichés hatás - merthogy van cél, terv, ami utat jelöl, és ezzel erőt generál a megvalósításra - vagy csak élettani, mivel nem fecsérlem fölösleges anyagcserefolyamatokra az energiáimat, édesmindegy. A lényeg, hogy jól érzem magam.

Végül úgy döntöttem, hogy a reggeli búzacsírámat a kaukázusi kefírrel nem hagyom el. De ezenkívül délelőtt tényleg csak gyümölcsöt ettem, és közben befejeztem egy cikket a sajtóügynökségnek, mert ebből élünk, ugye. Ebédre meg egy kazal párolt zöldséggel két jókora szelet roston sült tőkehalfilé - állati finomra sikerült. Tíz perc alatt kész van az egész, és egy tökéletes, kiadós ebéd.

Ezekben a percekben fejeztem be az anyázást a blogszférában. Most hűl a vacsorám: tejbegríz, ahogy ötévesen imádtam, csak most tökhidegen eszem, hecsedlilekvárral. Pont jóllakok vele. 19:15-kor kezdődik a Film+-on a Mennydörgő robaj - azt fogom nézni a Tények után. Nem tudom, milyen a film, de Bradburyt imádom, és a novella az egyik régi kedvencem. És hozzá jó lesz az az egy-két pohár Egri Bikavér Vargától, amit nem azért írok most itt le, mert a Varga pincészet ezért pénzt ad nekem, hanem azért, mert ez maradt Szilveszterről.

És a hetedik napon a Mindenható megpihent, pedig folytatnia kellett volna. Én folytatom. És te?

10 komment

Címkék: vörösbor ray bradbury párolt zöldség hatodik nap hetedik nap tengeri halfilé

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokle.blog.hu/api/trackback/id/tr111661778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trójai 2010.01.10. 19:51:52

Én még el sem kezdtem. :)

Harpi 2010.01.10. 20:15:00

@Trójai: Lehet, hogy nem is kell.

Trójai 2010.01.10. 20:17:42

@Harpi: De, de, sajnos megint felszaladt pár kiló az utóbbi 1 évben...

olyan 10 kg körül lehet.

Harpi 2010.01.10. 20:32:02

@Trójai: Te tudod.
Én elkezdtem, és nekem könnyebb úgy, hogy ilyen baromi sok ellendrukker figyel. Egy korábbi posztban leírtam, hogy mi a terv. Esztet az egészet igazából úgy találtam ki, hogy csinálunk egy igazi idióta fogyiklubot, hímekből meg nyanyákból, és végig röhögjük az egészet. Na, én már megvagyok, az egyik idióta, és röhögök. Meg fogyok, persze.

Trójai 2010.01.10. 23:38:24

@Harpi:

A nevetés tényleg fogyaszt.

Azt hiszem én nem tudnék egyszerre naplót vezetni róla, és csinálni is . Elterelné a figyelmemet.

Na meg, nem tudok csak egy szösszenetnyi időre leülni a gép elé, amíg megírom a mai mérleget...szabadidőm pedig nincs sok. Szóval ha este lezöttyenek a gép elé, akkor ott is maradok, ahelyett hogy sétával tölteném azt az egy-másfél órát.

Persze ilyen hidegben kimozdulni...Egyelőre az ételekre figyelek december eleje óta. Nem zabáltam szét magam az ünnepek alatt sem.

Viszont pár évvel ezelőtt fogytam 40 kilót. Azóta csak ez a pár kiló jött vissza, ez is idén...a stressztől.

Igen egyszerűen csináltam a dolgot, ha gondolod megosztom veled a "titkot". Semmi ördöngösség nincs benne. :)

Harpi 2010.01.11. 10:16:08

@Trójai: Azért szerintem ez nem olyan nagy varázslat. Én sem a "napló" írására, sem magára a fogyókúrára nem fordítok túl sok időt. Az írás annyi, amennyi dő alatt ezt a pár sort bekopogom, magára az életmódváltásra meg szerintem olyan nagyon nem kell odafigyelni menet közben. Ki kell alakítani az új életrendet, leszúrni a cölöpökön, aztán menni a vízen előre.
De ez a 40 kilós fogyás kíváncsivá tett!

Trójai 2010.01.11. 17:55:46

@Harpi:

Jó, nem is azt írtam, hogy varázslatos, csak nekem pl nem menne így. Mert ismerem magamat. :))

A fogyásról írok privátban.

Lustadick_ 2010.01.12. 10:32:05

@Trójai: Bocs, és a bőröd hogy reagált a 40 kiló mínuszra? Nekem csak olyan 20-25-öt kéne leadnom, és azon parázom, hogy ha sikerül is, örök mementóként ott fog lifegni a fölösleg.

Trójai 2010.01.12. 11:18:37

@Lustadick_:

Mivel lassan ment le, nem volt ebből problémám. Ezt ne úgy képzeld el, hogy pl egy 4-5 hónapos "életmódváltás" során abban a 4-5 hónapban fogod leadni a felesleget.

Olyan 1-2 hónapos időeltérés van a váltás és a fogyás megkezdődése között. :)) Tehát ha pl 4 hónapig csinálod, a 6. hónap végére fog beállni a végleges súlyod. Legalábbis én így tapasztaltam.
Lehet ez másoknál másképp van.

Amúgy ezóta sem értem azt, amikor egy 1-2 hetes kúra után már rögtön várják az eredményt, szerintem el kell telnie plusz még két hétnek, hogy érződjön.

Na igen, én nem a látszatra adtam, hanem az érzetre.

Közben figyeltem a folyadék és sóbevitelre, mert az fontos.

A lényeg amúgy hogy egy fokhagyma -kivonat kúrát is csináltam közben, az a nyirokrendszert és érrendszert tisztítja. (vérnyomás normalizálásra és szívpanaszokra is kiváló).

Szerintem ennek is köszönhető, hogy nem ráncosodtam be. Ezt csak tippelem, de biztos segített a testem folyadékháztartásán.

Nem volt ördöngösség csak házi készítésű fokhagymacseppeket kellett valamivel meginnom minden étkezésnél. (reggel délben este)

A fokhagymakúra általam nem ismert mellékhatásaitól azonban óva intek mindenkit a használat előtt. (libidó növekedés) :)))

(amúgy ha érdekel, megadom a fokhagymakúra receptjét, mondjuk azóta nem csináltam)

Lustadick_ 2010.01.12. 15:47:06

@Trójai: Aha, köszi! Ez megnyugtató. Én sem 1 hónap alatt szeretnék leadni 25 kilót. De mondjuk fél, max. 1 év alatt jó lenne. 6. napja csinálok egy Neera kúrát. Idáig napi fél kiló lement, ami durván hangzik, de nyilván nem tartható. Nem is cél, ez inkább méregtelenítés. Ha ennek vége (12 naposra tervezem), akkor kezdem majd a hosszabb távú, fenntartható fogyasztó program mozgással, miegyébbel.
süti beállítások módosítása