Én fogyok le. Te jössz is?

Hím vagyok, 47 éves és kövér. Testtömeg-indexem 31,22. Ez ebben a korban a "túlsúlyos" és az "erősen túlsúlyos" határán van, kicsit a túloldalon. Még látom minden testrészemet zuhanyozás közben, a vérnyomásommal és más nyomásommal sincs baj, és egyedül is be tudom kötni a cipőfűzümet. De meddig? Ma reggel elkezdtem fogyókúrázni. Velem tartasz?

Friss topikok

  • Trójai: mi van már, mi van már, hát hova lettél? Nincs új bejegyzés? Ejnye (2010.01.29. 15:20) A fogyás luxusa
  • Harpi: @hát_én_még_mindig: Ez a beszéd! Ezt a blogot eredetileg is így találtam ki - ne csak én osszam az... (2010.01.16. 09:45) Gyarapodunk, de nem úgy. Ez jó!
  • maarten: ok, ezt a zoldseg-gyumolcsos balhet kiprobalom. Ez mondjuk akkor is jo, ha az ember nem fogyozik. ... (2010.01.14. 12:10) Hogyanmiképpen? - Gyünnek a receptek, hurrá!
  • Lustadick_: Na most önellentmondásba kerültem. :-) Szóval jól jöhet a súlynapló, már csak miheztartás végett i... (2010.01.13. 22:04) Méredszkedjen, aki akar...
  • Lustadick_: @Trójai: Aha, köszi! Ez megnyugtató. Én sem 1 hónap alatt szeretnék leadni 25 kilót. De mondjuk fé... (2010.01.12. 15:47) És lőn a hatodik nap

Linkblog

Gyarapodunk, de nem úgy. Ez jó!

2010.01.14. 21:44 Harpi

Kedves egybegyűltek, örömhír támadt mostan: végre elkezdtünk gyarapodni számilag!

Csatlakozott hozzánk Lusta Dick, aki majd nemsoká, ha egy pillanatra levetkőzi lányos zavarát, be is mutatkozik nekünk. Ő is velünk száguld tehát ezután a fittség és a tökéletes fenotípus megalkotása felé. Még jobb lenne persze, ha még többen lennénk, de ne legyünk telhetetlenek.

Fogadjátok szeretettel és kellő áhítattal Lusta Dick posztjait!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokle.blog.hu/api/trackback/id/tr351673229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hát_én_még_mindig 2010.01.15. 18:05:46

Akkor mostan "megosztod" a blogodat..?
Miért jó az nekünk, kik (talán) Veled együtt akarnánk fogyni, hogy a kellő áhítat (?) mellett Lusta Dick is posztol...?No de felőlem...! Oké.
Várjuk az okosságokat :)
Immár kettőtöktől!

Harpi 2010.01.16. 09:45:59

@hát_én_még_mindig: Ez a beszéd! Ezt a blogot eredetileg is így találtam ki - ne csak én osszam az écát, a többiek meg hozzászólnak, ha akarnak... Nem: gyerünk, csináljuk együtt! Csak azt hittem, többekben van bátorság...
süti beállítások módosítása