Én fogyok le. Te jössz is?

Hím vagyok, 47 éves és kövér. Testtömeg-indexem 31,22. Ez ebben a korban a "túlsúlyos" és az "erősen túlsúlyos" határán van, kicsit a túloldalon. Még látom minden testrészemet zuhanyozás közben, a vérnyomásommal és más nyomásommal sincs baj, és egyedül is be tudom kötni a cipőfűzümet. De meddig? Ma reggel elkezdtem fogyókúrázni. Velem tartasz?

Friss topikok

  • Trójai: mi van már, mi van már, hát hova lettél? Nincs új bejegyzés? Ejnye (2010.01.29. 15:20) A fogyás luxusa
  • Harpi: @hát_én_még_mindig: Ez a beszéd! Ezt a blogot eredetileg is így találtam ki - ne csak én osszam az... (2010.01.16. 09:45) Gyarapodunk, de nem úgy. Ez jó!
  • maarten: ok, ezt a zoldseg-gyumolcsos balhet kiprobalom. Ez mondjuk akkor is jo, ha az ember nem fogyozik. ... (2010.01.14. 12:10) Hogyanmiképpen? - Gyünnek a receptek, hurrá!
  • Lustadick_: Na most önellentmondásba kerültem. :-) Szóval jól jöhet a súlynapló, már csak miheztartás végett i... (2010.01.13. 22:04) Méredszkedjen, aki akar...
  • Lustadick_: @Trójai: Aha, köszi! Ez megnyugtató. Én sem 1 hónap alatt szeretnék leadni 25 kilót. De mondjuk fé... (2010.01.12. 15:47) És lőn a hatodik nap

Linkblog

Szombatnap

2010.01.09. 16:26 Harpi

Szombat van, és persze nem reggel, ahogy ígértem, de kéretik élnézni nekem. Tegnap hosszú napom volt (nem hosszúnap!).

A péntekről túl sok dolgot elmondani nem tudok azon kívül, hogy elhozta a szombatot, más előnye nem volt, hacsak az nem, hogy végre egy feladatot kipipálhattam a naptáramban: elment a zújság a nyomdába.

Hanem a szombat! Ami ugye pénteken este kezdődött, és mindjárt két sörrel. Úgyhogy van a bűn. De ennyi tán belefér, pláne, mert egyedül vagyok, és nincs, aki lecsesszen ilyenkor. És most éppen erről akarok beszélni. Beszólni.

Azt találtam ki ugyanis, hogy ha már aszontam az elején, hogy csináljuk együtt, akkor tényleg. Ki akar beszállni, és a netnyalvánosság előtt végigcsinálni a fogyókúráját?

Kinek van bátorsága ahhoz, hogy mondjuk három hónapig mindennap megossza az ellendrukkerekkel a kínlódásait? Naponta tíz perc - ennyiről van szó! Ennyi időbe kerül belogolni, és leírni azt a néhány mondatot, amit aznap megosztani gondolsz a többi, gyáva néppel. Írjuk le a nap marhaságait - röhögjünk együtt magunkon! Hozzunk létre egy csapatot, akik együtt röhögjük magunkat egészségessé!megosztás, program

4 komment

Címkék: program fogyókúra szombat péntek megosztás túlsúly szombatnap hosszúnap

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokle.blog.hu/api/trackback/id/tr561659307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hát_én_még_mindig 2010.01.10. 17:46:38

És a vasárnapnap...?
Ma mi történt?
Mesélj...
Bűnöztél? Lecsesztek? Fogytál? Kocogtál? Cigi? Söröcske...?

Nehéz ügy...

Harpi 2010.01.10. 18:20:45

@hát_én_még_mindig: A vasárnap, lásd fent. Nem, nem bűnöztem. Annál én már unalmasabb vagyok.

Lustadick_ 2010.01.12. 00:24:52

Szia, én szívesen csatlakozom. A zsírzáshoz, akarom mondani az íráshoz is. Azt persze nem garantálom, hogy minden nap, de egy nekifutást megér.

Vicces, hogy szinte napra pontosan ugyanakkor kezdtük ezt el (én hetedikén, csütörtökön). Induláskor a TTI-m 31,5 volt (98,7 kg), ma este 30,8 (96,4 kg), mindez 177 centire vonatkoztatva. Pár nap múlva már "csak" túlsúlyos leszek, de igazából onnan kezdődik majd az igazi munka. Persze én hozzád képest sokkterápiával indítottam. Majd ha lesz időm és érdekel, írok ám még, csak mondd meg hova.

Üdv!

Harpi 2010.01.12. 10:41:43

@Lustadick_: Szia, remek! Hajrá, kitartás, feltartás, éljen Nyilasi, ne hagyd abba, miazmás!
Írhatsz ide is, hozzászólás formájában, vagy ha ráklikkelsz a földgömbre, megtalálod a mélemet. Egyébként, asszem, már írtam, hogy a későbbiekben szeretnék többeknek adni admin jogot, és akkor közösségként együtt írhatjuk a blogot, mindig az, akinek éppen van mondanivelője. Vagyunk már páran, csak eddig mindenki a háttérben szeretne maradni, ezért örülök, ha valaki nem.
Addig is Bye háj!
süti beállítások módosítása