Én fogyok le. Te jössz is?

Hím vagyok, 47 éves és kövér. Testtömeg-indexem 31,22. Ez ebben a korban a "túlsúlyos" és az "erősen túlsúlyos" határán van, kicsit a túloldalon. Még látom minden testrészemet zuhanyozás közben, a vérnyomásommal és más nyomásommal sincs baj, és egyedül is be tudom kötni a cipőfűzümet. De meddig? Ma reggel elkezdtem fogyókúrázni. Velem tartasz?

Friss topikok

  • Trójai: mi van már, mi van már, hát hova lettél? Nincs új bejegyzés? Ejnye (2010.01.29. 15:20) A fogyás luxusa
  • Harpi: @hát_én_még_mindig: Ez a beszéd! Ezt a blogot eredetileg is így találtam ki - ne csak én osszam az... (2010.01.16. 09:45) Gyarapodunk, de nem úgy. Ez jó!
  • maarten: ok, ezt a zoldseg-gyumolcsos balhet kiprobalom. Ez mondjuk akkor is jo, ha az ember nem fogyozik. ... (2010.01.14. 12:10) Hogyanmiképpen? - Gyünnek a receptek, hurrá!
  • Lustadick_: Na most önellentmondásba kerültem. :-) Szóval jól jöhet a súlynapló, már csak miheztartás végett i... (2010.01.13. 22:04) Méredszkedjen, aki akar...
  • Lustadick_: @Trójai: Aha, köszi! Ez megnyugtató. Én sem 1 hónap alatt szeretnék leadni 25 kilót. De mondjuk fé... (2010.01.12. 15:47) És lőn a hatodik nap

Linkblog

Elkezdtem

2010.01.06. 09:38 Harpi

Nagy levegő - elkezdtem.

Reggel van, indulok dógozni. Előtte pár gyors mondat. A fogyókúra? Nem is fogyókúra igazán, hanem egy "lájtos" életmódváltás. Értelmesebb, jobban megtervezett takarmányozás és több mozgás.

Amolyan testkontroll-féle program ez, egyszer már bejött nekem. A lényeg: mit mivel és mikor eszel. Délelőtt csak zöldség-gyümölcs, ebéd rendesen, de szénhidrát és hús (állati fehérje) együtt TILOS. Nincs többé sült csirkecomb tört krumplival meg rizseshús. Van helyette hús salátával, zöld körettel, vagy krumplistészta, gyümölcsös indiai rizs curry, mákos tészta stb. Ma krumplistészta lesz ebédre. Részletek később. Testmozgásilag: eleinte jó nagy séták, erőltetett menet, aztán bringa, ha jobb idő lesz, és ha már lement a has, kocogás vagy/és ugrálókötél például, Milán nyomán.

Nincsenek esti sörözések a haverokkal, tömény száműzve, de azért egy-két laza rozé hosszúlépcső jöhet. Három is.

Ennyit elöljáróban, mert várnak rám.

Fotó később, de ha valaki nagyon kíváncsi, úgyis talál.

És a tények: ma reggel, kaki-pisi után 108,6 kilogramm. Száznyolcezer-haccá gramm. Azért ez nem kevés, még 186 centihez sem. Testtömeg-index az előző posztban, nem akarom még egyszer leírni... Van honnan fejlődni.

Jössz?

9 komment

Címkék: táplálkozás fogyókúra fogyni túlsúly testkontroll állati fehérje testtömeg. index

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokle.blog.hu/api/trackback/id/tr321650918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hát_én 2010.01.06. 10:07:51

Jönnék...
De nekem ez nem megy :((
Krumplistészta...?! Soha életemben nem ettem meg. Ugrálókötél, bringa...? Jajj, nem! Különben sincs bicajom...
Lehet, hogy nem is baj az +3 kiló ami felszaladt így karácsonykor...?

Barát József guru 2010.01.08. 19:48:55

nem, én karcsúúú vagyok:D
BMI értékem normál
örülök, hogy megismerkedtünk, Harpi

Harpi 2010.01.08. 22:42:23

@Barát József guru: Én is örültem. és te fogsze fél év múlva?

Barát József guru 2010.01.09. 15:59:16

@Harpi: persze, miért, mi lesz fél év múlva?

Harpi 2010.01.09. 16:12:18

@Barát József guru: Cö, ajjj! Hát esse tudod?! Július első dekádja lesz pont.

Barát József guru 2010.01.09. 16:46:55

@Harpi: látom Harpi, te is olyan életművész vagy mint én, aki szombat délután a gép előtt ül, mert dolgoznia kéne, aztán váltogatja az ablakokat, ne érezze magát mégse olyan lúzernak:D

Harpi 2010.01.09. 22:10:36

@Barát József guru: Az ám! Most meg elmegyek aludni, mert megint nem csináltam meg, amit ma akartam. De legalább nagyon akartam. Annyira, hogy ez az akarás le is tolt rólam vagy huszonhárom dekát. Majd holnap még jobban fogom akarni. Tökre le fogok fogyni, juhééééé...!!!

Barát József guru 2010.01.09. 22:41:15

@Harpi: hajrá fat fighter! Az alvás is fogyaszt.

Trójai 2010.01.10. 19:50:14

@Harpi: :))

HAJRÁ.
Pár éve leadtam 40 kilót.
Érdekel hogyan?
süti beállítások módosítása