Én fogyok le. Te jössz is?

Hím vagyok, 47 éves és kövér. Testtömeg-indexem 31,22. Ez ebben a korban a "túlsúlyos" és az "erősen túlsúlyos" határán van, kicsit a túloldalon. Még látom minden testrészemet zuhanyozás közben, a vérnyomásommal és más nyomásommal sincs baj, és egyedül is be tudom kötni a cipőfűzümet. De meddig? Ma reggel elkezdtem fogyókúrázni. Velem tartasz?

Friss topikok

  • Trójai: mi van már, mi van már, hát hova lettél? Nincs új bejegyzés? Ejnye (2010.01.29. 15:20) A fogyás luxusa
  • Harpi: @hát_én_még_mindig: Ez a beszéd! Ezt a blogot eredetileg is így találtam ki - ne csak én osszam az... (2010.01.16. 09:45) Gyarapodunk, de nem úgy. Ez jó!
  • maarten: ok, ezt a zoldseg-gyumolcsos balhet kiprobalom. Ez mondjuk akkor is jo, ha az ember nem fogyozik. ... (2010.01.14. 12:10) Hogyanmiképpen? - Gyünnek a receptek, hurrá!
  • Lustadick_: Na most önellentmondásba kerültem. :-) Szóval jól jöhet a súlynapló, már csak miheztartás végett i... (2010.01.13. 22:04) Méredszkedjen, aki akar...
  • Lustadick_: @Trójai: Aha, köszi! Ez megnyugtató. Én sem 1 hónap alatt szeretnék leadni 25 kilót. De mondjuk fé... (2010.01.12. 15:47) És lőn a hatodik nap

Linkblog

Akkor hát lássunk hozzája...!

2010.01.05. 21:59 Harpi

Hím vagyok, 47 éves és kövér. Testtömeg-indexem 31,22. Ez az érték az én koromban - de szar ezt így leírni, még sose tettem eddig... - a "túlsúlyos" és az "erősen túlsúlyos" határán leledz, kicsit inkább a túloldalon. Még látom minden testrészemet zuhanyozás közben, a vérnyomásommal és más nyomásommal sincs baj, és egyedül is be tudom kötni a cipőfűzőmet. De vajon meddig leszek képes minderre?

Ma reggel arra ébredtem, hogy tele van az a testrészem, amit még éppen látok, a saját testemmel. Az a visszatérő mozdulat, ahogyan borotválkozás után fölemelem az államat a tükör előtt, hogy megnézzem, vajon a pofámtól látszik-e még egyszerre mindkét fülcimpám töve, ha azonos perspektívából nézem, csak egy darabig szórakoztató. Már nem az. Miképpen nem fakaszt kacajt az sem, amidőn az irodába érve kedvenc farmernadrágom legfelső gombját kigombolom az öv alatt, mert úgy kényelmesebb. És az sem egy matyóhímzés, amikor a második emeletre - lift nincs! - túralapot kell bélyegezni és félútra szállást foglalni, mert egyvégtében ez lenne a nagyhalál.

Sajnos - mondtam tegnap - vannak emlékeim. Nagyjából tíz évvel ezelőttig az életem a sport körül forgott, amikor meg éppen nem, akkor sem hagytam el magam soha. Nagyon ciki erre emlékezni, pláne előszedni a régi fényképeket!... Szerencsére - mondom ma - vannak emlékeim! Még emlékszem, milyen volt, amikor nem volt kínszenvedés reggel kikászálódni az ágyból; amikor az ember lift helyett gyalog járt a lépcsőn, mert az gyorsabb; és amikor nem örült minden reggel annak, hogy "Jé, még látom a tökömet!"

Ma reggel úgy döntöttem, elkezdek fogyókúrázni. Persze, sokszor döntöttem már így, sőt sokszor el is kezdtem, de ezúttal nem egyedül kezdem el! Ezt a blogot azért indítottam, hogy mától kezdve mindennap beszámoljak az internet-univerzum nyilvánosságának arról, meddig jutottam. Megosztom a bűneimet és a sikereimet is, minden áldott nap leírom, mit tettem azért, hogy végre jól érezzem magam a bőrömben. És persze azt is, milyen hibákat követtem el. Most úgy gondolom, könnyebb megfelelni az önmagam támasztotta elvárásoknak, ha árgus szemek figyelik, mikor cseszem rontom el. Inkább fogadás ez, mint fogadalom: Fogadjunk, hogy meg tudom csinálni!

Ha úgy érzed, neked is könnyebb változtatni az életeden, ha nem egyedül teszed, hát gyere! Csináljuk együtt! Segítsünk egymásnak leadni a gyilkos kilókat! Ha nem tartasz velem, sebaj! A drukkereket és az ellendrukkereket is szívesen látom.

Én mindenesetre elkezdtem.

3 komment

Címkék: fogyókúra fogyás túlsúly testtömeg index

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokle.blog.hu/api/trackback/id/tr681650239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hát_én_még_mindig 2010.01.05. 22:36:20

...én még emlékszem egy olyan (szép) hasra, ami úgy nézett ki, mintha a gazdája lenyelt volna egy fonott kalácsot...
Hmmmmmm....?

*

Gondolkodóba estem: fogyjak Veled...? Adjak le a karácsony után mért 53 kilómból...? ;)
Lehetséges - és akkor visszanyerem a "versenysúlyomat", a 49,5 - 50 kilót.
Mivel is kezdjük...?
Nem eszünk?

Harpi 2010.01.06. 10:51:46

...Hú, az akkor volt, amikor nem most! De akkor naponta két edzésem volt, és ilyenkor, januárban, az alapozás idején, 200 kilométert futottam hetente...
Kockahas nem lesz. Nem cél. De annak azért örülni fogok, amikor az a 150 literes bojler kigördül a hasamból...

hát_én 2010.01.06. 12:20:24

Hát nem most volt, az biztos :)
Van már vagy 15 éve is ennek...Kb. De az a fonott kalács - hosszában - biz'a ottan vót!
Jó, a mi korunkban már nem a kockhas a cél - igaz. Én sem vagyok már az a nádszálnál is nádszálabb, mint 15 éve.Tehát fogynék veled! De akkor is: krumplistésztaaaaaa...?!

...és mintha a 150 literes bojlert költői túlzásnak érezném :)
süti beállítások módosítása