Én fogyok le. Te jössz is?

Hím vagyok, 47 éves és kövér. Testtömeg-indexem 31,22. Ez ebben a korban a "túlsúlyos" és az "erősen túlsúlyos" határán van, kicsit a túloldalon. Még látom minden testrészemet zuhanyozás közben, a vérnyomásommal és más nyomásommal sincs baj, és egyedül is be tudom kötni a cipőfűzümet. De meddig? Ma reggel elkezdtem fogyókúrázni. Velem tartasz?

Friss topikok

  • Trójai: mi van már, mi van már, hát hova lettél? Nincs új bejegyzés? Ejnye (2010.01.29. 15:20) A fogyás luxusa
  • Harpi: @hát_én_még_mindig: Ez a beszéd! Ezt a blogot eredetileg is így találtam ki - ne csak én osszam az... (2010.01.16. 09:45) Gyarapodunk, de nem úgy. Ez jó!
  • maarten: ok, ezt a zoldseg-gyumolcsos balhet kiprobalom. Ez mondjuk akkor is jo, ha az ember nem fogyozik. ... (2010.01.14. 12:10) Hogyanmiképpen? - Gyünnek a receptek, hurrá!
  • Lustadick_: Na most önellentmondásba kerültem. :-) Szóval jól jöhet a súlynapló, már csak miheztartás végett i... (2010.01.13. 22:04) Méredszkedjen, aki akar...
  • Lustadick_: @Trójai: Aha, köszi! Ez megnyugtató. Én sem 1 hónap alatt szeretnék leadni 25 kilót. De mondjuk fé... (2010.01.12. 15:47) És lőn a hatodik nap

Linkblog

Smegint egy szép nap!

2010.01.13. 22:23 Harpi

Nekem ma roppantóan egyszerű volt a dolgom, ugyanis kipróbáltam, hogyan működik az én esetemben az internetológus távmunka. Aminek két alapvető fontosságú tanulsága esett: az egyik, hogy nem működik, a másik meg, hogy nagyon finom a sült pulykacomb.

Nem cifrázom. Itthon voltam ma édesanyámmal, és dolgoztam is, meg nem is, haladtam tulajdonképpen, de azért nem úgy, mintha bent lettem volna. Viszont anyukámnak jó volt ez így, és ma ez volt a fontosabb. Meg a sült pulykacomb! Tessék kipróbálni: megpároljuk egybe, egy óra fedél alatt, fűszerezés ízlés szerint, aztán be a sütőbe, 220 fokon pirulni, majd pedig habzsolháp zölddel, salátával, ami belefér. Hihetetlenül finom!

És most meginnám azt a sört, ami ott vigyorog a hűtőben, de nem, inkább egy jó pohár bort lopok anyukámtól, a Kékfrankosából, tán nem veszi észre.

És holnaptól meg egészen új dolgok fognak itten kedődni, de erről majd holnap!

Pá! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyokle.blog.hu/api/trackback/id/tr711670735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása